OWSIANE MUFFINKI Z TRUSKAWKAMI

12 czerwca

Witajcie!
Sezon truskawkowy trwa, a ja uwielbiam ciasta z truskawkami. Tym razem zrobiłam spontanicznie owsiane babeczki. Wyszły idealne, mięciutkie i wilgotne w środku, więc dzielę się z Wami przepisem! Można je zajadać do popołudniowej kawki, na śniadanie lub spakować dziecku do szkoły. Jak dla mnie są pycha! Jak się skończy sezon na truskawki pokombinuję z innymi owocami, myślę, że też będą smaczne ;)


Składniki:
  • 1,5 szkl mąki owsianej
  • 1 szkl płatków owsianych
  • 1 szkl jogurtu naturalnego
  • 3/4 szkl ksylitolu
  • 3 jajka
  • 1/3 szkl rozpuszczonego oleju kokosowego lub rzepakowego
  • 2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 2 garście truskawek pokrojonych na 4 części + kilka na wierzch

Suche składniki połączyć ze sobą w dużej misce, mokre w mniejszej i dodać do suchych. Truskawki pokroić na cztery części i dodać do ciasta. Wyłożyć do papierowych foremek na babeczki, na wierzch położyć po jednej truskawce przekrojonej na pół i lekko wcisnąć. Piec w 200ºC ok 25-30 minut. Wyjąć i delektować się ich smakiem :) 
Nawet pies ma na nie ochotę ;)

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com