CYNAMONOWE NALEŚNIKI Z TRUSKAWKAMI, NAJLEPSZE! :)

13 lipca


Hej!
Pogoda dopisuje, truskawkowy sezon niedługo się kończy, więc naleśniki na obiad będą super pomysłem. Kupiłam sobie nową patelnię i smażąc na niej naleśniki byłam zdziwiona, że tak łatwo i szybko mi to idzie. Szczególnie z tych moich mieszanek mąk. Mąż mój stwierdził, że to najlepsze naleśniki do tej pory (czy to był komplement czy na odwrót w sumie nie wiem;). Niestety jak się robi naleśniki z innych mąk, niż pszenna, one zawsze wychodzą troszkę inne, nie są tak mięciutkie itp, a jednak ten przepis jest rewelacją. Naleśniki są tak jak lubię, całe mięciutkie i lekko chrupiące mają boki. Dla mojej rodziny rewelacja! :)

Składniki na ciasto naleśnikowe:
  • 2 jajka
  • 1 szkl mąki kukurydzianej
  • 1 szkl mąki gryczanej
  • 1 szkl mąki owsianej
  • 4-5 szkl wody lub mleka (u mnie pół na pół)
  • 1,5 łyżeczki cynamonu
  • 1 łyżeczka ksylitolu
Jajko zmiksować z wodą lub mlekiem (na początek dałam 4 szklanki i później dolałam jeszcze 1 bo ciasto dzięki mące owsianej troszkę zgęstniało), dodać mąki, cynamon i ksylitol. Zmiksować i dać chwilę odpocząć ciastu. Smażyć na patelni wysmarowanej delikatnie olejem kokosowym.

Nadzienie:
  • serek naturalny 500g
  • 2 garście pokrojonych truskawek
  • ksylitol lub miód wg uznania

Wymieszać serek z truskawkami i ksylitolem. Smarować naleśniki i zawijać. Na wierzch można polać jogurtem greckim, posypać truskawkami i świeżym pokrojonym ananasem oraz kilkoma listkami posiekanej mięty. Dzięki niej są orzeźwiające w smaku ;)

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com