Czekoladowe ciasto z ... kaszy gryczanej!

03 kwietnia

 Hej!
Wiosna za oknem, mam nadzieję, że na dłużej, a tymczasem mam dla Was przepis na ciasto. Składniki zadziwiają, ale kto nie wie z czego jest ciasto, się nawet nie zorientuje. Mocno czekoladowe i wilgotne, a do tego meega zdrowe, bo przecież bez mąki a z kaszy gryczanej! Nawet mój mąż, który nie lubi kaszy gryczanej, zajadał ciasto ze smakiem. Przepis znalazłam gdzieś na instagramie i nie pożałowałam. Więc do dzieła, spróbujcie czegoś nowego ;)
Składniki:
  • 2 woreczki kaszy gryczanej palonej
  • 3 łyżki mąki gryczanej
  • 3 jajka
  • 6 łyżek ksylitolu
  • 3 łyżki kakao
  • 2 starte jabłka
Kaszę ugotować wg przepisu na opakowaniu. Gdy kasza ostygnie połączyć z resztą składników. Piec w 180º ok 50 minut. Ja swoje ciasto polałam polewą z oleju kokosowego z kakaem i syropem klonowym. Możecie polać również roztopioną gorzką czekoladą. Na wierzch dałam jagody goji. Smacznego :)

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com