WEGETARIAŃSKIE KOTLECIKI Z KASZĄ JAGLANĄ

10 maja

Hej!
 Jak tam Wasze samopoczucie dziś? U mnie całkiem dobre, choć pogoda kiepska.. Niedługo wakacje, więc czemu dziś pół dnia padał śnieg..?! Dziś moje dziecko stwierdziło, że pani wiosna kłóci się z panią zimą i dlatego taka pogoda. Czekamy więc na cieplejsze dni, a tymczasem mam dla Was propozycję na wegetariański obiad. Kotlety są łatwe w przygotowaniu i bardzo smaczne. Możecie je zjeść z sałatką lub w formie burgera z dobrą bułką i ulubionymi dodatkami. :)

Składniki:
  • 2 woreczki kaszy jaglanej
  • 2 marchewki
  • 1 cukinia
  • 2 łyżki zmielonego siemienia lnianego
  • 3-4 łyżki mąki ( u mnie owsiana)
  • 1 cebula
  • 3 ząbki czosnku
  • koperek
  • pomidor suszony w płatkach
  • sos sojowy ok 2 łyżki
  • sól, pieprz, bazylia, zioła prowansalskie, szczypta chili i kurkumy

Kaszę jaglaną wysypujemy z woreczka, zalewamy dwoma szklankami wody i gotujemy do odparowania. Blendujemy delikatnie, chociaż nie ma takiej konieczności jak nie macie blendera. Cebulę podsmażamy na oliwie, dodajemy czosnek, startą marchewkę oraz cukinię. Smażymy przez jakieś 5 minut. Dodajemy warzywa z patelni do kaszy jaglanej. Przyprawiamy porządnie, pamiętajcie, że możecie smakować masę w trakcie. Dodajemy siemię lniane, posiekany koperek, mąkę. Zagniatamy masę i formujemy kotleciki. Pieczemy w 200ºC ok 35 minut. 

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com