JAJKA SADZONE NA PIECZARKACH - POMYSŁ NA ŚNIADANIE

30 maja

Zastanawiacie się czasem co zrobić na śniadanie? U mnie z rana rządzą jajka w różnej postaci lub owsianki, jaglanki. Dziś podaję Wam mój pomysł na urozmaicenie Waszego śniadania. Robiliście kiedyś jajka sadzone na pieczarkach? Ja podałam je z tostami z guacamole, przepis na guacamole we wcześniejszych postach tutaj http://ewkanaturalnie.blogspot.com/2017/03/guacamole.html
Jakbyście nie byli pewni jak zrobić to sadzone to proszę przepis na 2 osoby:
  • ok 5-6 pieczarek
  • 4 jajka
  • sól, pieprz
  • natka pietruszki lub szczypiorek


Pieczarki umyjcie i pokrójcie w 8 (ja tak lubię, ponieważ są trochę grubsze). Podsmażcie porządnie na oleju kokosowym. Przyprawcie solą oraz pieprzem, smażcie tak długo, aż wyparuje z nich woda, którą puściły i pieczarki się zarumienią. Wbijcie na nie 4 jajka, smażcie jeszcze chwilę, najlepiej pod przykryciem, do ścięcia się białka. Jajka oczywiście też delikatnie posólcie i popieprzcie, posypcie natką pietruszki lub szczypiorkiem. Ja podałam z razowymi grzankami z guacamole, ale wybór dodatku należy do Was. Smacznego śniadania :)

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com