WITAJ ŚWIECIE

05 listopada


Witajcie!

Taka szara, jesienna pogoda za oknem, a ja postanowiłam założyć bloga :)

Moje dzieci od małego miały problemy ze skórą (atopowe zapalenie skóry), częste przeziębienia nie dawały nam spokoju a wraz z nimi pełno różnych lekarstw. 

Biegałam z dziećmi po lekarzach, co chwilę dostawały antybiotyki i inne specyfiki na które wydawało się majątek. W końcu powiedzieliśmy z mężem dość, to nie jest normalne by co chwilę podawać antybiotyki i sterydy, gdyż moje dzieci mają zdiagnozowane atopowe zapalenie skóry. Przynajmniej wszyscy specjaliści tak przypuszczają bo nikt nie jest pewien co się naprawdę dzieje. Objawy pojawiały się po spożyciu danego jedzenia i nie jest to alergia pokarmowa ale znów nie ma 100% pewności. Mój syn czasami ma taką reakcję skórną, że jest cały obsypany krostami.

Poszliśmy więc do lekarza medycyny naturalnej wykonać badanie żywej kropli krwi i wszystko stało się jasne. Dzieci, szczególnie mój młodszy syn, miały zakwaszone organizmy złą dietą (tak, tak, pewnie większość z Was kupuje swoim dzieciom kilka razy w tygodniu słodycze i różne soczki, czy wody smakowe). Niestety nie zdajemy sobie sprawy z tego jak żywność wpływa na nasz organizm. Nie bez powodu mówi się: JESTEŚ TYM, CO JESZ, i w tym jest bardzo dużo prawdy. Będziemy się źle odżywiali, to będziemy mieli różne problemy ze zdrowiem. Przez to tak często trzymały się nas przeziębienia, ale z tym już koniec. Przeszliśmy trzy miesięczne oczyszczanie organizmu z tych wszystkich nagromadzonych toksyn (zero cukru, mięsa, nabiału, pszenicy) i zaczęliśmy zdrowo jeść. Nadal nie jemy cukru, jemy mało mięsa i nabiału. Czujemy się dużo lepiej i jest nam z tym dobrze. Moje dzieci wiedzą co jest zdrowe a co nie, trwa proces edukacji w moim domu. 

Kiedy postanowiliśmy się zdrowo odżywiać, wyeliminowaliśmy z naszej diety niektóre produkty, pijemy dużo więcej wody i powiem Wam, że wychodzi nam to na zdrowie. Chciałabym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami, może akurat będziecie zainteresowani bo macie podobne problemy. 

Na pewno podzielę się z Wami ciekawymi przepisami na zdrowe rzeczy, którymi moja rodzina się zajada. Na pewno chciałabym Wam tutaj napisać jakie mamy sposoby na zdrowie, dlaczego warto nie jeść cukru, ograniczyć mięso, nabiał i dlaczego picie dużej ilości wody jest nam niezbędne do życia w zdrowiu.


Oczywiście nie jestem dietetykiem ani lekarzem, to co tutaj znajdziecie, są to jedynie moje subiektywne spostrzeżenia i doświadczenia, które zdobyłam sama. 

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com