TORCIK NALEŚNIKOWY Z KREMEM POMARAŃCZOWO-CYNAMONOWYM I DZIKĄ RÓŻĄ

08 grudnia

Dziś przedstawiam Wam ulubioną wersję naleśników całej mojej rodziny. Torcik naleśnikowy. U nas ostatnio na obiad, ale sprawdzi się również jako deser lub śniadanie (wtedy naleśniki smażymy dzień wcześniej, a rano tylko przekładamy kremem;) Ja przełożyłam warstwy naleśników kremem z twarożku i mascarpone z nutą pomarańczy i cynamonu oraz dżemem z dzikiej róży. Mniam.. :)

Składniki na ciasto naleśnikowe:
  • 400g mąki orkiszowej
  • 1 jajko
  • 900ml wody
Wszystko razem miksujemy i smażymy na małej ilości oleju kokosowego.

Składniki na krem:
  • 1 serek mascarpone
  • 400g twarogu
  • 200g jogurtu naturalnego
  • sok z połowy pomarańczy
  • łyżeczka cynamonu
  • 3 łyżki miodu
Wszystkie składniki zmiksować lub zblendować. Grudkami się nie przejmujcie, tak ma być :)
Przekładamy naleśniki kremem i dżemem z dzikiej róży lub innym ulubionym. U mnie jedna warstwa z dżemem, ale śmiało dajcie co najmniej 2 (ja po prostu się zapędziłam z przekładaniem naleśników twarożkiem). Udekorowałam skórką z pomarańczy i pokruszonymi orzechami włoskimi. Smacznego :)



Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com