CZEKOLADKI ORZECHOWO KOKOSOWE

10 lutego


Walentynki już nie długo, więc mam dla Was fajną propozycję. Zamiast kupować te sklepowe czekoladki czy bombonierki z bardzo dużą ilością cukru, często syropu glokozowo fruktozowego, oleju palmowego i innych niestety szkodliwych dodatków, lepiej jak obdarujecie swoją drugą połówkę takimi zdrowymi i własnoręcznie robionymi czekoladkami. Jestem pewna, że każdy się ucieszy ;) W smaku są niesamowicie smaczne, po prostu rozkosz dla podniebienia. Gwarantuję :)

Składniki:
  • 80g masła orzechowego najlepiej 100% (ja zamawiam w internecie, niestety w sklepach masło orzechowe też jest pełne niepotrzebnych dodatków)
  • 40g oleju kokosowego nierafinowanego
  • ok 40g syropu klonowego lub miodu

Wszystkie produkty przełożyć do miseczki i rozpuścić w kąpieli wodnej (wstawić miseczkę do garnka z gorącą wodą i mieszać do połączenia się składników). Posłodzić oczywiście wg gustu, możecie próbować na każdym etapie (tylko nie zjedzcie całej masy;). Powstałą masę przełożyć do foremek silikonowych na lód. Możecie włożyć dowolne orzechy do środka, u mnie jedna foremka z nerkowcem wciśniętym w masę. Włóżcie do lodówki na jakąś godzinę lub dwie, jak się nie możecie doczekać to do zamrażalnika na 15 minut i będzie też gotowe. Ja następnym razem do połowy masy dodam trochę kakao i wyleję na zmianę, połowę orzechowej masy i na to czekoladową. Też będzie super :)

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com