OMLET WYTRAWNY Z JARMUŻEM

02 lutego

Lubicie omlety? Ja bardzo, ale tylko w wersji wytrawnej. Na słodko zrobiłam może ze dwa razy i przyznam szczerze, że to nie moje smaki. Wolę słodkie naleśniki czy placki ;) Uwielbiam kombinować z różnymi dodatkami do omleta, przeważnie dodaję to co akurat mam w lodówce i zawsze wychodzi smacznie. Zapraszam po mój ostatni przepis na omlet ;)
Składniki:
  • 6 jajek
  • 6 łyżek zimnej wody
  • 5-6 pieczarek
  • pół cebuli
  • ćwiartka papryki świeżej czerwonej
  • 2 garście jarmużu
  • szczypiorek do posypania
  • sól, pieprz, szczypta chilli
  • pomidorki koktajlowe lub zwykły pomidor (obok na talerz)
Na rozgrzaną patelnię z małą ilością oleju kokosowego lub oliwy wrzucamy pokrojoną cebulę i pieczarki. Smażymy do zarumienienia, dodajemy pokrojoną paprykę. Po chwili dodajemy dwie garście jarmużu i smażymy aż zmięknie.

W miseczce rozbełtujemy jajka z wodą, przyprawiamy do smaku i wlewamy na patelnię. Przykrywamy patelnię przykrywką i smażymy na średnim ogniu do momentu aż jajka się zetną i omlet będzie gotowy. Posypujemy szczypiorkiem, kroimy omlet na pół i nakładamy na talerz w towarzystwie pomidorków ;)  

Może Ci się spodobać

0 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com