KOKOSOWE PTASIE MLECZKO Z MUSEM TRUSKAWKOWYM

13 lutego


Uwielbiam kokosowe smaki w każdej postaci. Więc kto lubi kokos tak jak ja to zapraszam po przepis, jest pyszny! Miało być ptasie mleczko w formie serca, ale za mało dałam żelatyny i troszkę się rozpadło, więc przełożyłam do kieliszków. Efekt nawet lepszy, dlatego Wam proponuję zrobić tak od razu ;)

Składniki:
  • puszka mleczka kokosowego
  • 3-4 łyżki ksylitolu
  • 1,5 łyżki żelatyny lub agar
  • truskawki mrożone pół paczki+banan

Mleczko wkładamy do rondelka razem z ksylitolem i zagotowujemy. Zdejmujemy z ognia, dodajemy żelatynę i mieszamy porządnie do rozpuszczenia. Przekładamy do kieliszków lub do małej foremki wyłożonej folią spożywczą, aby łatwiej było je wyjąć. Wkładamy do lodówki na kilka godzin lub najlepiej na noc. Truskawki rozmrażamy i blendujemy z bananem na gładki mus. Wyciągamy nasze ptasie mleczko i polewamy musem z truskawek. Smacznego :)

Może Ci się spodobać

1 komentarze

Polub mnie na facebooku :)

Instagram

Napisz do mnie

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu w sprawie wymiany doświadczeń, sugestii do bloga oraz fajnej współpracy :)

ewazieln(at)gmail.com